sample

Administratieve freelancer - op maat van uw bedrijf

Terwijl u zaken doet, doe ik uw administratie


Ondanks het elektronische tijdperk is er nog steeds heel wat administratie te verwerken binnen een onderneming. Een goed werkende administratie is dus het kloppende hart van elke onderneming. Soms zijn er echter momenten dat deze machine dreigt te stokken, hetzij door het plotseling wegvallen van een waardevolle werknemer (door ziekte, vakantie of een nieuwe uitdaging) of door een tijdelijke toename van de workload, die niet langer op een kwalitatieve manier kan worden behandeld. Op dat moment heb je als ondernemer of afdelingshoofd baat bij een freelance administratieve ondersteuning. Samen met jou wil ik naar een oplossing zoeken om je administratie weer op de rails te krijgen en de workload snel, grondig en correct af te ronden.

Contactgegevens



Email : lies@roeckx.be

Website : users.telenet.be/adminassist

Phone : +32 479 99 22 38

Wat doen we



Heeft u (tijdelijk) te veel werk? Weet u niet meer hoe te starten aan uw administratie?
Ik ben een 36-jarige administratieve freelancer en help ondernemers op een snelle en accurate manier om hun administratieve zaken op orde te krijgen. Heeft u werk voor 1 uur, één of meer dagen per week/maand, ik los uw administratieve problemen op vanuit mijn thuiskantoor.

Wat zijn de voordelen voor u



  • U hoeft geen personeel aan te werven
  • U heeft meer tijd voor belangrijkere zaken
  • U kan me al voor 1 uur inhuren
  • U hoeft geen bureel te voorzien want ik kan vanuit mijn thuiskantoor werken
  • U betaalt geen loonkost, enkel een factuur
  • Ik ben flexibel en pas me aan de noden van uw bedrijf aan
  • Al uw data wordt vertrouwelijk behandeld