Waaraan denkt u als u het woord - Kamasutra - hoort? Seksstandjes? Spanning? Opwinding?

Wel, de Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de wetenschap van de liefde. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen. Het boek bestaat uit 7 delen, waarvan er amper 1 over standjes gaat. Niet echt wat u gedacht had zeker? Wel, zoals vele mensen had u een vooroordeel.

Een vooroordeel is een mening die niet op feiten is gebaseerd. Ook over marketing bestaan er vele vooroordelen:

winstbejag, overdreven hoge prijzen, oneerlijke reclame, agressieve verkoopspraatjes,...

Wij willen deze vooroordelen tegengaan!!!

Marketing is de wetenschap van het bevredigen van behoeften. Marketing leert hoe een organisatie een meerwaarde kan leveren om zo tot tevreden klanten te komen. Dit tonen we aan met 7 evenementen, waarbij 1 speciaal voor een goed doel!

Komen de vooroordelen al naar boven?

Zet ze even opzij en kom eerst peepen !


Met dank aan onze sponsors: