blokje1
blokje2
blokje3
         
     
   
 
Leneso heeft tot doel gespecialiseerde diensten te bieden met een NO NONSENS-mentaliteit. Als uw netwerk zwakke schakels vertoont zal ik u deze melden zodat u zelf kan beslissen wat u ermee wil gaan doen. Kwaliteit/Stabiliteit/Snelheid/Security heeft bij ons voorrang op de prijs. In het verleden is meerdere malen gebleken dat klanten enkel de implementatie-prijs vergelijken, en niet zozeer het onderhoud. Met als gevolg dat, alle kosten samengeteld over de duurtijd van de hardware (3 tot 5 jaar), de netwerken die goed ontworpen zijn met een iets duurdere implementatie, STABIELER (minder nood aan een dure helpdesk), FAULT TOLERANT (minder nood aan onderhoud), SNELLER, MEER SECURE, en over 3/5 jaar bekeken, zelfs GOEDKOPER zijn. Zijn we de zoveelste computerwinkel, ik denk van niet. Ik benadruk dan ook de stelling 'Wat we doen doen we goed of helemaal niet.' Ik kom helemaal niet uit een verkoopswereld maar ben altijd geïnterresseerd geweest in de diepgaande technische kanten van de produkten. Op deze manier wil ik dan ook mijn diensten en ervaring verkopen. Met als gevolg dat er geen zaken worden verkocht die niet kunnen waargemaakt worden. Volgende stelling wil ik dan ook weer benadrukken voor alle collega-verkopers 'Beloof niets wat je technisch niet kunt waarmaken'. Meestal gebeurt dit niet opzettelijk maar door onwetendheid. Deze kloof probeer ik te dichten. Ik heb bedrijven gekend die een helpdesk van 24/24-7/7 garanderen, maar als men belt hangt men letterlijk aan het lijntje, en duurt het dagen/weken vooralleer men iemand wil/kan langsturen. Ik geloof nog altijd in persoonlijk contact met een correcte service. Als iets dringend is, moet er gehandeld worden. Als u zich kunt vinden in deze doestellingen, vergeet mij vooral niet te contacteren.
 
       
  CONSULTANCY  
  HARDWARE/SOFTWARE  
  HELPDESK  
  ...  
       
 
Copyright (c) Lemmens Network Solutions