Hoogteregeling van de koplampen

Dit is iets wat je enkel op Duitse wagens vindt (op de 90-93 althans).  Vanaf '94 vindt je dit naar het schijnt ook in een paar andere landen, waaronder de UK.  Het systeem bestaat gewoon uit een klein motortje in elke koplamp hetwelk bestuurd wordt met een draaiknop op het dashbord.  Elk motortje vervangt simpelweg een van de 3 afstelschroefjes.  Als je aan de knop draait, zal het motortje beginnen draaien en verandert het bijgevolg de hoogte van de koplamp.  Handig gadget als de koffer vol rommel zit en je het aankomend verkeer niet wil verblinden.

Alhoewel je het op het eerste gezicht niet zou zeggen, zijn de bevestigingen van de koplamp net iets anders met hoogteregeling dan zonder.  Dit wil zeggen dat bij de inbouw ervan, alle bevestigingsmaterialen mee overgenomen moeten worden (boutjes, veertjes, plastieken pluggen enz).
Verder is het gewoon een kwestie van de bedrading naar de knop op de middenconsole te trekken en alles correct aan te sluiten.  Op zich is dit niet zo moeilijk, alleen heb je wat werk om de bedrading netjes bij aan de kabelbundels te tapen.